Wybranie operatora płatności online to zawsze wyzwanie, szczególnie dla początkujących sklepów internetowych. Większość firm na rynku oferuje ograniczoną ilość metod płatności, np. zwykłe lub szybkie przelewy internetowe. O ile dla części konsumentów nie jest to problemem, to spora grupa polskiego społeczeństwa wymaga wyższej jakości usług i nowoczesnych form płatności – najlepiej takich, które funkcjonują na arenie międzynarodowej. Dzisiaj powiemy o firmie, która spełnia warunki stawiane przez każdy typ konsumenta – o firmie Dotpay. Dlaczego warto zdecydować się na partnerstwo właśnie z Dotpayem?
Renoma
Firma Dotpay działa na polskim rynku od 2001 roku (we współpracy z Omniforum, z ramienia MCI EuroVentures, jednego z największych międzynarodowych agentów rozliczeniowych) i od tamtego czasu zdążyła wyrobić sobie renomę. Przedsiębiorstwa, które korzystają z jej usług mogą pochwalić się milionowymi odsłonami i stałym gronem zadowolonych klientów, a to, jak pokazują najnowsze raporty, bardzo ważny element dobrej współpracy. Konkurencja na rynku jest ogromna, a o wyborze sklepu internetowego decyduje już nie tylko asortyment (bo z łatwością znajdziemy dany produkt w innym sklepie, o ile nie jest to rękodzieło), ale także renoma. Badania nad sektorem e-commerce pokazują, że użytkownicy chętniej wybierają znane marki, bo kojarzą je z zaufaniem. User Experiences, czyli doświadczenia użytkowników mają realny wpływ obroty sklepu – im więcej kanałów płatności, tym większe zyski, co widać szczególnie podczas weekendów. Współpraca z dużym operatorem, takim jak Dotpay, przynosi zatem podwójne zyski. Co jeszcze?
Duży wybór kanałów płatniczych
Dotpay ma do zaoferowania kilkadziesiąt form płatności i przeróżne funkcje dla swoich użytkowników. Zaczynając od najpowszechniejszych metod płatności, czyli kart płatniczych – Dotpay obsługuje np. one click payment, płatności walutowe, płatności mobilne, dostęp do Masterpass i Visa Checkout. Co ciekawe, Dotpay w żadnym stopniu nie ogranicza programów partnerskich, nawet jeśli są między sobą konkurencyjne (jak firmy Visa czy MasterCard, Dotpay pozostawia wybór najlepszej opcji użytkownikowi). Hitem ostatnich czasów są także płatności Blikiem, czyli systemem zintegrowanym z aplikacją mobilną banku – dzięki temu użytkownik nie musi mieć przy sobie ani gotówki, ani karty płatniczej, a jedynie smartfona z dostępem do Internetu, by rozliczyć się za zakupy stacjonarne lub online. Ale to oczywiście nie wszystko. Dotpay oferuje też kilka sposobów na płatność przez telefon, wykorzystując do tego np. mPay, SkyCash, popularne niegdyś IVR, Premium SMS czy prepaid. Nie zapominajmy również o tradycyjnych formach płatności, takich jak zwykłe przelewy przez internet czy opłacanie rachunków w sklepach wybranych sieci.
Indywidualna oferta
Nie ważne, czy dopiero zaczynasz, czy jesteś już średnim bądź dużym przedsiębiorcą. Dotpay dopasuje ofertę do Twoich potrzeb. Nie ma tutaj stałych opłat abonamentowych, a umowa partnerska jest ustalana w oparciu o dokładny wywiad. To nowatorskie podejście pozwalające traktować klientów indywidualnie - co sprawdza się z powodzeniem w praktyce. Współpracując z Dotpay masz także możliwość zarabiania na tzw. płatnościach cyklicznych - jeśli zachęcisz swoich klientów do korzystania z tego operatora, otrzymasz niewielką prowizję za każdą przeprowadzoną przez nich transakcję. To ciekawa i niewymuszona forma reklamy, bo polecasz coś, co osobiście sprawdzasz, a współczesny konsument docenia bycie autentycznym w branży.