Sklepy internetowe przeżywają teraz najlepsze chwile, ponieważ e-commerce rozwija się w ogromnym tempie. Szacuje się, że już w tej chwili konsumenci dokonują 51% zakupów online. Fakt ten nie pozostawia sprzedawcom działającym na rynku e-commerce innego wyboru, niż próba dotrzymania kroku nowym technologiom. Pomimo szerokiej gamy możliwości, cel każdego biznesu online pozostaje taki sam. Przekonać jak najwięcej klientów do zakupu swojego produktu lub usługi. Jedną z dróg wiodących do tego celu jest wdrożenie łatwych, szybkich i bezpiecznych płatności online. Podpowiadamy, jak wybrać odpowiedniego dostawcę usług płatniczych.
Podstawą jest zrozumienie klienta!To niepisana zasada w świecie biznesu, że klient jest królem. Z tego powodu przed przystąpieniem do wyboru dostawcy usług płatniczych, należy wziąć pod uwagę potrzeby swoich klientów. Preferencje dotyczące płatności klientów różnią się w zależności od wielu czynników, w tym branży i lokalizacji. Biorąc to pod uwagę, zapoznaj się z różnymi metodami płatności preferowanymi przez Twoją grupę docelową. Dzięki temu masz szansę stworzyć sytuację, w której wszyscy wygrywają. Twój klient jest zadowolony z możliwości wygodnego dokonywania płatności, co z kolei podnosi Twoje współczynniki konwersji.Myśl strategicznie i planuj przyszłośćNa pewno niejednokrotnie zastanawiałeś się, jakie kroki są niezbędne, aby Twój biznes online cały czas się rozwijał. Jeśli tak, pamiętaj, że takie zmiany mogą również wymagać rozszerzenia portfela płatności, które oferujesz klientom. W miarę rozwoju działalności dostawca usług płatniczych może nie być w stanie dłużej dopasowywać swoich rozwiązań do charakteru Twojej firmy i jej klientów. Wybierz takiego dostawcę, który da Ci możliwość rozwoju.Uwzględnij dodatkowe kosztyNie ma jednego doskonałego systemu płatności dla każdego sklepu internetowego i nie ma ustalonego przedziału cenowego dla mnóstwa świadczonych usług. W związku z tym istnieją różne rodzaje opłat, które mogą pobierać dostawcy. Oprócz opłat związanych z wdrożeniem systemu płatności, pojawiają się:- opłaty miesięczne, pobierane co miesiąc za świadczone usługi, - opłaty za transakcje (większość dostawców usług płatniczych pobiera opłaty za transakcję, a także prowizje oparte na ustalonych wcześniej zasadach lub, jako procent od dokonanych transakcji), -dodatkowe opłaty, czyli opłaty naliczane za pewne dodatkowe funkcje, na przykład narzędzia analityczne. Wszystkie te dodatkowe opłaty powinny być wkalkulowane w koszty. Może okazać się, że oferta dostawcy, która na pierwszy rzut oka wydaje się bardzo atrakcyjna, wcale taka nie jest. |