E-Przedsiębiorcy, którzy zdecydowali się na współpracę z operatorem płatności online jak Dotpay mogą cieszyć się wieloma korzyściami. Jeśli Twój sklep dotychczas oferował wyłącznie tradycyjne przelewy jako formę płatności za zakupy, tym bardziej powinieneś zdecydować się na współpracę z operatorem płatności. Jest to szczególnie ważne, ponieważ dzisiejsi konsumenci nie lubią czekać na 48godzinne księgowanie przelewu, co najczęściej skutkuje tym, że mniej dostosowane do zmiennych warunków na rynku e-commerce sklepy odnotowują mniejszą liczbę odwiedzin. Po nawiązaniu współpracy z operatorem widocznie zwiększają się dotychczasowe obroty, jak również popularność współpracujących sklepów. Dlaczego? Chodzi o zaufanie, jakim Dotpay może się pochwalić nie tylko na arenie Polskiej, ale również międzynarodowej. Firma współpracuje obecnie z Omniforum, czyli wiodącym pośredniku o ogromnych możliwościach, które wciąż są rozwijane.
Sklepy internetowe, które jeszcze nie nawiązały współpracy z operatorami typu Dotpay muszą liczyć się ciężką konkurencją i spadającymi zyskami. Wiąże się to z tym, że nieprzystosowującym się do zmienności rynku e-commerce przedsiębiorcom będzie trudno przetrwać w dobie progresywnego rozwoju w kwestii płatności oraz zaufania. Z badań rynku e-commerce wyraźnie wynika, że User Experiences ma dziś największe znaczenie przy wyborze sklepu przez konsumenta. Jest to zatem kluczowa kwestia dla przetrwania sklepów internetowych. Badania pokazują, że kupujący chętniej zapłacą za zakupy w e-sklepie, gdzie widoczna jest obecność znanej marki, ponieważ ma się do niej zaufanie. W związku z tym przedsiębiorstwa współpracujące z Dotpay notują rekordowe obroty, szczególnie w czasie weekendów.
Współpraca to same korzyści
Nawiązanie współpracy z dużym operatorem to wspaniałą szansa na osiągnięcie podwójnej korzyści. Zacznijmy od tego, że sklep internetowy zyska większą liczbę kanałów płatności oraz zaufanie swoich stałych i przyszłych klientów. Warto więc zainteresować się współpracą bliżej, ponieważ sklepy przyszłości nie będą miały szansy zaistnieć, jeśli nie zagwarantują co najmniej stu kanałów płatności. Klienci sklepów stacjonarnych zdają sobie sprawę z tego, że dostęp do wybranych towarów i usług może w pewnych sytuacjach być ograniczony. Inaczej wygląda sprawa z e-klientami, którzy nie lubią żadnych ograniczeń. W końcu w kupowaniu online cenią oni możliwość wybierania produktów w dowolnym czasie oraz z dowolnego miejsca, liczą również na możliwość łatwego i szybkiego porównywania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej z nich. Wszystko to pokazuje, że e- klienci są bardzo wygodni, a sam komfort dokonywania zakupów jest dla nich niejednokrotnie kwestią decydującą. Wygoda to najczęściej uproszczenie samej procedury zakupów, wyeliminowanie pewnych powtarzalnych i zbędnych czynności oraz brak konieczności uczenia się zupełnie nowych mechanizmów. Maksymalne uproszczenie procesu zakupowego jest zatem kluczem do sukcesu e-sklepów.
Inwestuj w system e-płatności
W systemy płatności online warto inwestować dlatego, że poprzez rozbudowywanie e-sklepów platform pod kątem płatności elektronicznych, można łatwo pokazać swoim klientom profesjonalizm oraz umiejętność dostosowania się do wciąż zmieniających się potrzeb konsumenckich. Do tego rozwój e-płatności buduje zaufanie e-konsumenta do zakupów w sieci i przyzwyczaja go do codziennego korzystania z tego rodzaju rozwiązań. Jeśli system jest łatwy w obsłudze, bezpieczny oraz szybki w realizacji, kupujący przerzucą się ze sklepu stacjonarnego na internetowy i będą do niego często wracać. Właśnie dlatego najwięksi gracze na rynku e-commerce swoją ofertę regularnie aktualizują i dostosowują do potrzeb e-konsumentów.