Blogi stają się coraz potężniejszym narzędziem marketingowym. Jeśli osoby tworzące je mają głowy na karku i dbają o każdy szczegół, jaki się na nich znajduje...
System e-płatności powinien zostać wdrożony w każdym nowoczesnym sklepie internetowym, który chce przyciągnąć nowych klientów, utrzymać stałych i wygrywać nieustanną...
Zwiększanie świadomości marki, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, budowanie właściwych relacji z klientami to główne założenia e-brandingu. Konkurencja w...
Mówiąc o wizerunku przedsiębiorstwa bardzo często myślimy o jego odbiorze przez klientów. Tymczasem równie istotny employer branding, mający na celu pozytywne...
Trudno dziś wyobrazić sobie sukces w branży handlu elektronicznego bez odpowiedniej, aktywnej reklamy. Idealnie skonstruowany, najbardziej funkcjonalny i oferujący najlepsze...
Allegro to z całą pewnością najpopularniejszy serwis aukcyjny w naszym kraju. Sprzedawać na Allegro może każdy. Można wystawić tu zbędne przedmioty, które zalegają nam...
Trzeba przyznać, że w dużym uproszczeniu, model biznesowy ma ilustrować w jaki sposób firma ma zamiar zarabiać. Generalnie rzecz ujmując modele biznesowe ulegają...
Co trzeci z nas, polskich konsumentów, kupuje za pośrednictwem Internetu przynajmniej raz w tygodniu. Liczba ta oczywiście cały czas rośnie i nic nie wskazuje, aby tendencja...